onsdag 22 juli 2020

Vardag igen!

Check på tre arbetsdagar...
Märkligt så snabbt det går att komma in i vardagen....efter första kundbesöket
känns allt som vanligt igen....semestern känns genast ganska avlägsen.
Soliga dagar om än inget badväder, passar mig perfekt!
Så mycket roligare och lättare att jobba när vädret är bra.

Tur att kvällarna är långa och ljusa. Jag har hunnit med att träffa den yngre och den äldre 
NILS

Den äldre, tillika min pappa är alltid lika glad över att få besök. Lite trist så här i 
Coronatider att träffas med 2 meters avstånd men det går det med. Kul att ses och 
jag sa till honom att Oscar och jag hade behövt assistans i korsordslösandet.
Han är fortfarande grym på att lösa korsord!

Så har jag fått mysa med den lille Nils!
Det är väl kanske 3 veckor sedan vi sågs, det är galet så snabbt det går. Tycker att
han vuxit en hel del...inte lätt att hänga med!
Mycket de små ska lära sig de första åren så det är inte konstigt det går med rasande fart.

Kan undra vad han tänker på när han ser sådär finurlig ut...

Gåstolen kör han med en rasande fart...baklänges...

Att får en puss av sin lurviga "syster" bekymrar honom inte alls.

Jag blir bjuden på middag med kaffe och dessert.
Så gott och lyxigt efter en arbetsdag!

Stolt mormor!
Märkligt att vi inte kan ha samma namn när vi får barnbarn, jag blir 
helt förvirrad....har vant mig vid att säga farmor...tänka om och tänka rätt när
jag träffar denne lille...nu är det mormor. Det har hänt att jag kallat mig matte....

Mor och son

Nu lite jobb innan det är dags att krama kudden.

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"