tisdag 3 juni 2014

Min schapendoes och jag. En tur på golfbanan

Så har vi kommit ytterligare en bit in i ny vecka. Måndagskvällen ägnades åt agilityträning, sista kurstillfället för den här terminen men vi kör vidare till hösten så får vi se om vi så småningom vågar oss på någon tävling....
Efter en massa soliga dagar mulnade det på idag, typiskt då jag äntligen fått AC:n i bilen lagad. Trots allt var det riktigt skönt och det blev en riktigt go kväll på golfbanan.
Ganska nöjda efter dagens runda, Nea trivs definitivt bättre när det inte är för varmt ute.
Visst är jag en sann djurvän men dessa kunde jag vara utan.....Tur att de inte verkar så förtjusta i mig heller!
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"