torsdag 19 juni 2014

Min schapendoes och jag. Semester!!!

Så var den då här den efterlängtade semestern. Efter en massa dagar med sol och värme kom jag hem efter sista arbetsdagen och vad händer............regn!
Nåväl...ingen fara....efter regn kommer solsken....
Och visst blev det så, efter en skur och lite åska sprack det åter upp och vovven fick lite målvaktsträning så här i VM tider...inte ens Nea lyckades hålla nollan!
En liten tur för att känna doft av hav....och fånga in semesterkänslan....vad jag älskar denna plats!
En liten tur över bergen....soligt och varmt igen.
Badsugen? Nja jag tror inte det, kanske i morgon!
Nu hoppas vi på en lika varm och fin midsommarafton. Då ska det som sig bör...ätas sill, drickas nubbe, ätas jordgubbar, grillas och kanske vi kan få till en blomsterkrans till vovven och mig själv...
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"