tisdag 5 augusti 2014

Vad ska man säga....

Det där med golf är allt bra knepigt, jag kämpar i motvind mot mina "golfdemoner".
Trots allt vill man ut på banan igen......kanske tur att man är lite enveten....eller kanske jag ska satsa fullt ut på vovvens karriär!
Nea av Ulfsäter, bästa vovven, följer numera glatt med på banan.
Ett annat alternativ till golfen hade kunnat vara trädgård....tyvärr är inte fingrarna särdeles gröna även om jag verkar lyckats med björnbärsbusken som glatt tittar in över staketet och kan man tänka
i år kommer det äntligen lite utdelning. Dessa får ätas med andakt!
Nästa år hoppas jag på litervis av dessa underbart goda bär!
Det gäller att sätta målen högt....Nea ska bli champion....Tävla i både agility och rally....jag ska bli bättre på golf....ev träna lite för att hålla formen....trädgården ska prunka....Framför allt ska vi njut här och nu!
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"