onsdag 17 september 2014

Min schapendoes och jag har resfeber

Kanske har jag ändå lite resfeber eller kan man kanske säga att förväntan ligger i luften...i morgon bär det av till Alicante. Hoppas nu bara att jag inte ytterligare en gång reser ifrån det fina Göteborgsvädret... Oavsett kommer det att bli lata goda dagar i trevligt sällskap med salta bad och god Tapas!
Lite pälsvård och kloklippning på vovven inför hennes resa....hon kommer att vara på landet i Dalsland tillsammans med Barbro som alltid ställer upp som hundvakt.
Lite bus har vi också hunnit med innan vi ska bege oss till kvällens rallylydnadsträning.
Senaste två veckorna har vi varit på språng mest hela tiden, inte en enda kväll i hemmets lugna vrå så nu ska det nog bli skönt för oss båda att bara ta det lugnt. Varma bad för mig, något kallare i insjö för Nea...
Packat det mesta för oss båda och njuter lite av rosorna som plötsligt exploderar i blomning igen. Inte kan man tro att det snart kommer att bli höst och kallt snart. Inget att fundera över nu, inte när bikinin förhoppningsvis ska på i morgon eftermiddag! 
Syns om några dagar igen!
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"