fredag 26 september 2014

Min schapendoes och jag...fredag igen!

Vad ska man säga.....
Lämnade "sötaste" Nea av Ulfsäter en kvart och glömde försegla sopskåpet...vet ju vad lilla godingen är kapabel till men men.... Vilken tur att jag var på städhumör, fredag som det är!
Med kameran hängande över axeln kan jag bara konstatera att det är höst på riktigt, trots varma vindar är jag nog tvungen att inse att löven ändrat färg...
Som den ambitiösa elev jag är fortsätter jag att laborera med kameran och använda en gnutta fantasi...
Hade en del andra fantastiskt kreativa idéer men då jag glömt ta med godis att motivera med var vovven inte alls med på mattes tokiga idéer........aldrig promenad med kamera utan godis kan man sammanfatta!
I morgon väntar nya utmaningar!
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"