söndag 7 september 2014

Min schapendoes och jag. Sommar blev höst!

Tur för oss att vi tillbringat så mycket tid utomhus under helgen.
Slagits av att det blommar mer både i trädgården och ute i naturen är det gjorde runt midsommar.
Även insekter av olika slag verkar leva livets glada dagar.....blev uppäten av knott under lördagskvällen. Aj vad det kliar...idag är det lite synd om mig!
Under eftermiddagen tog vi en tur till golfbanan. Bitvis rikigt nöjd med mitt spel och vovven skötte sig som vanligt med beröm godkänt!
Nea av Ulfsäter är en klippa att ha med.
Nu har det börjat regna och plötsligt känns hösten väldigt närvarande. Blir till att tända levande ljus och köra lite rallymoment med Nea. Sedan tror jag att vi båda är nöjda för idag.
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"