måndag 16 maj 2016

Måndag är träningsdag!

Måndagar skippar vi långpromenad....

oftast har det varit många långa promenader under helgen och måndagar
är tanken att jag ska komma iväg på egen träning.
Men som det tar emot.....i kväll är jag inbokad på pass så
nu finns ingen återvändo....

Syréntid som det är passar jag på att ta in några kvistar.


Något att njuta av i köket och eftersom vi har så många pyntade jag även i
vardagsrummet.


Kanske är de trots allt vackrast där de hör hemma....


utomhus!


De lurviga har fått varierad träning.

En stunds utställningsträning
Lite slalomträning
Lite lek


Och det vi satsar mest på just nu....Nosework.

Det är allt tur att vi har en insynsskyddad trädgård...

Brastads pizzeria Viking bjöd oss på hjälpmedel i forma av pizzakartonger!

Måste varit en rolig syn när Mikael kom ut med 12 st...10 tomma och 2 med pizza.
Allt för sporten!


Möjligtvis har jag blivit lite hundtokig!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"