fredag 27 maj 2016

Resfeber

Det mesta är packat och i morgon bär det av!

Destination Deutschland!

Resfebern har infunnit sig...eller skall man kanske kalla det lite spänd
förväntan.

Väderprognosen kollas ideligen och den förändras hela tiden. Man helgarderar
med både sol regn och moln. Något väder lär det bli och jag tror jag packat
för alla sorter.
Som vanligt tar jag med alldeles för mycket och i vanlig ordning kommer
jag att sakna något jag lämnat hemma....

Så typiskt mig....urkass på att packa!


Vi får inte glömma de lurviga två...


och vad de ska ha med sig...

Det mesta går ju att köpa så prio ett är deras pass!


I veckan blir det nya äventyr för dessa två.
Nea har redan ju redan varit i både Tyskland och Österrike men för lilltösen
blir det något nytt. Tur att resvana och alltid lika coola Nea är med.


Lilla energiknippet kan faktiskt stundtals ta det lugnt och lukta på blommorna...
ja nu valde hon kanske inte den allra vackraste men men....


En del allvar blir det också då båda ska ställas på Euroschapendoesschau i Alsfeld
nästa lördag den 4 juni.

Innan dess ska vi passa på att ha en riktigt skön semester och bara ta dagen som
den kommer...

Det ska bli så skönt!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"