fredag 10 mars 2017

Bara för att!

Bara för att jag älskar att komma ut till havet...


Det är bara något alldeles speciellt med denna miljö....jag kan inte få nog!


Jag hoppas och tror att jag någon gång kommer att bo vid havet....


Alternativet är att njuta lite extra när tillfälle ges! 
Kan inte komma ifrån att något slags lugn infinner sig i havsmiljö...


Och nu har så äntligen våren gjort sig påmind...idag har solen lyst från
en alldeles molnfri himmel...så underbart och helt fantastiskt!

Att det dessutom är ljust påtagligt längre gör inte tillvaron sämre.

Vi tog med de lurviga två till golfbanan efter jobbet...

även om det plaskade kring fötterna kunde man ana att bättre tider är på gång.


Nea fick leka en stund med sin älskade tennisboll...Lexie passade som vanligt
på att retas genom att sno bollen och leka "du kan inte ta mig"......


När hon tröttnade försökte hon att bara vara vacker för att få en liten 
godisbit.....Nåväl.....lite fredagsgodis kan aldrig vara fel!


Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"