torsdag 23 mars 2017

Vi har det rätt bra!

Så skönt att bara vara!


Största besluten att ta är vad jag skall äta till lunch och vilken slinga vi ska promenera.
Lunchen blev riktigt enkel....en grillad kyckling och en påse Ceasarsallad.....
hälften idag och den andra till i morgon. Check!

Fick tips av grannen om en ny stig för att ta sig ända ner till Halmsund...


Check på den!
Kan undra hur mycket mer vi missat, hursomhelst, alltid kul att hitta nya vägar!


En sådan tur jag har med vädret!


Lite gott för för själen...kanske något sämre för kroppen!

Blev sittande en bra stund och bara njöt. Det fortsatte jag med när jag kom till
stugan...solstol fram!
Riktigt gott att känna solen värma kinden! En bra bok i lurarna och två lurviga
som också njöt av vårsolen!


Här tillbringar vi också en del tid....kökssoffan passar precis för oss tre.
Nea passar på att inta favoritplatsen men visst får även Lexie och jag plats!
Finns det hjärterum finns det stjärterum!


I morgon finns bara en sak att ta ställning till och det är vart vi ska gå....lunchen 
är ju redan klar och till kvällen kommer Mikael. 
Visst är det skönt att vara ensam ett par dagar men inte för länge....

Ryggen känns lite bättre för varje dag och jag hoppas verkligen att jag är redo
för jobb på måndag! Nu gäller det att tänka till när det blir tunga lyft....benstyrka!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"