söndag 26 mars 2017

Hemma igen!

Borta bra men hemma bäst!


Nja...jag kan väl tycka att borta är precis lika bra som hemma.
Borta innebär att jag är ledig...hemma betyder att det väntar en alldeles vanlig
arbetsvecka...det är lätt att bli lite lat och bekväm borta...
Tur för mig att jag har ett trevligt jobb nu när jag är hemma igen!
Ryggen är mycket bättre...så även de krånglande hälsenorna...det märks att man
inte är någon ungdom längre....


Ett litet litet konstverk!


I natt förlorade vi en timme...ställde fram klockorna till sommartid...ack så härligt
när det är ljust ute ända till halv åtta!


Precis varenda vår hoppas och tror jag att jag ska få gröna fingrar och älska att
påta i rabatterna. Framsidan av huset är lättskött...den andra sidan behöver
lite mer omsorg....


Kanske att jag når hela vägen fram i år.....startar upp lite lätt och enkelt med ett par
krukor på framsidan.....


I värsta fall gör jag som dessa båda....tar det lugnt....och då blir inget som jag tänkt mig!


Idag har vi tränat rallylydnad de lurviga och jag....en sådan glädje det är.
Båda fullkomligt sprudlar av glädje när de får träna!
Nea kan knappt stå still...otålig och enormt träningsvillig.
Lexie som är oerhört snabb i sina rörelser, studsar och gör allt på en och samma gång...
Så stolt över dem båda, härligt med en sådan iver!


Nu ska vi inta soffan och titta på veckans bästa teve.....Mästarnas mästare!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"