torsdag 7 juli 2016

Det blir ett par dagar i stán!

Men med grå himmel och ett lätt regn kan jag 
bara säga....
Jag längtar redan tillbaka..

Tänk att vi igår kväll satt och gottade oss på solvarma klippor...men även på
landet är vädret visst sämre...


oavsett väder är det något alldeles speciellt med havet!

Nu väntar 2 dagar med utställning för lilltösen Lexie...


De båda töserna kommer att vistas på olika håll under ett par dagar. Nea gottar sig
med husse alltmedan Lexie och jag ska försöka göra vårt bästa i utställningsringen.
Tvådagars utställning i Tvååker väntar!
Vi har tränat litegrann och äntligen är den lilla helt utan tovor...iaf just nu!
Oavsett hur det går kommer vi helt säkert träffa en massa trevligt schappefolk och 
ett gäng snygga hundar!
Alltid trevligt med utställningar...givetvis ska en termos kaffe med...


Kan tänka mig att de båda systrarna kommer bli överlyckliga över att ses igen på
lördag!

De senaste dagarna har vi som vanligt ätit gott. Av någon anledning blir maten 
extra viktig och speciell på semestern...lite mer tid att både planera och lite mer
tid för att äta ute.


Lunch på Pråmen i början av veckan då Lisa och Oscar tittade förbi.


Varmt och gott i solen och då passar fisk perfekt!


Bara lätta små molntussar!


En kväll grillade vi hamburgare!

Nu ska lilla lurvet och jag slappa en stund i soffan!


Kram Lena



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"