fredag 8 juli 2016

Gör om gör rätt!

Hemkomna efter en fantastiskt trevlig dag!
 Utställning i Tvååker.

Lilla sötnosen Chappers Euphoria, Lexie skötte sig exemplariskt!
Etta i sin klass med excellent!

Jag som var så kaxig igår och sade att jag hade en tovfri liten vovve....det
hade jag inte...

Domaren hittade en tova på ena bakbenet...jag lovar...den fanns inte igår...
och nu finns den absolut inte!

Lillskruttan fick återigen finna sig i pälsvård!

En sån tur att jag har en tålig liten vovve som finner sig i det mesta.


Underbara hund!


Klart vi ska ha lite kul!
Lexie har kollat in Nea och vet att bollen ska hämtas.... apport.... så kul för lilla vovven
att all uppmärksamhet riktas på henne!

Kommer glatt åter med bollen och belönas!
Så duktig liten tös som lärt så mycket av storasyster!
Och så roligt att bara vara vi...träna en stund...och bara mysa inför morgondagens
nya utmaningar!

Jag har länsat trädgården på mogna hallon och smultron...så gott!

Ser fram emot en massa goda björnbär, ser lovande ut!


I höstas tog jag bort allt gammalt och var lite oroligt för kommande år...


Fanns ingen anledning till oro...att en enda liten kvist kan generera i ett
gigantiskt buskage...även plommonträdet breder ut sig och bär en massa frukt!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"