torsdag 23 oktober 2014

Fotopromenad

Ett lätt duggregn och det gäller att ge sig ut innan det mörknar......avslutning på fotokursen igår vilket innebär att jag är sjukt taggad till självstudier.
Ambitionen var att använda olika bländartal för att se skillnaden.....inser efter en stund att jag ställt in kameran fel....
Ambitionsnivån var som sagt hög....tror jag får lägga om taktik och ta ett fåtal kort för att jämföra och analysera.........
Lite mastigt att gå igenom dryga 70 kort då jag kom hem!
Tur för mig att Nea är duktig på att posera.....
En liten Frolic efter varje pose räcker för Nea............hon kräver ingen dyr ersättning för sitt modelljobb!
Det blev en rejäl tur över stock och sten.....
Avslutade med lite fotbollsträning innan vi begav oss hemåt igen.
Kram Lena

1 kommentar :

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"