fredag 3 oktober 2014

Min schapendoes och jag....buss till vårt paradis!

Idag tog vovven och jag bussen hela vägen till bästa platsen på jorden, älskade Skalhamn.
Efter ett uppehåll på 50 minuter i Lysekil är vi äntligen här efter en resa på totalt drygt 3 timmar.
Den som väntar på något gott.....tur för mig att vovven är proffs på att sköta sig...
Passar på att träna lite på veckans läxa, naturbilder....förgrund, mellan och bakgrund. Tycker själv jag fått med dem alla! Så offrade jag mig också och låg platt på asfalten innan en bil skrämde upp mig...
Nea av Ulfsäter får naturligtvis som vanligt ställa upp. Tacksam bakgrund utan skrymmande träd mm.
Herregud......jag tror jag håller på att bli störd.....allt ska man tänka på, men ganska kul och givande är det! Snart ska det inhandlas stativ och bättre redigeringsprogram. Man ska visst inte tro allt vad man ser....det mesta går att justera!
Vi passar på att se till grabbarnas segelbåt innan vi traskar vidare.
Man blir alltid lika glad när man kommer över krönet och havet breder ut sig. Nea är nog nöjd nu när hösten kommit och det inte är lika mycket trafik. Hon är absolut inget fan av koppel och här kan hon springa fritt......givetvis kommer hon alltid på inkallning!!!
Kram Lena

1 kommentar :

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"