söndag 5 oktober 2014

Min schapendoes och jag, sommar i oktober.

Så många fantastiska helger vi haft sedan sommaren "tog slut". Ja den tog slut i almanackan men absolut inte i verkliga livet. Lite bortskämd blir man......
Mycket tid har tillbringats i skog och mark och under helgen har vi totalt traskat och gått cirka 2,6 mil sedan i fredags kväll. Lite duktiga tycker vi allt att vi varit!
Vågade inte ens doppa tårna.
Vovven höll sig också på land........Den nyblivna fotografen i mig granskar kritiskt...knepig men ganska läcker färgsättning.....vattenlinjen mot berget ska nog vara rak......tur att Nea är så söt!
Några båtar i vattnet medan
andra tagit vintervila.
Nu ska jag förbereda morgondagens lunchlåda....tonfisksallad. Ska försöka bättra mig med mathållningen....hoppas jag kan hålla det löftet till mig själv!
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"