onsdag 1 oktober 2014

Min schapendoes och jag utvecklas, var och en på sitt sätt!

Ack vad en påse köttbullar i fickan fick upp följsamheten på vovven min. Att plötsligt hitta dessa godbitar i träden......
eller att hitta dem någonstans i skogen gjorde att Nea glatt och förväntansfullt studsade vid min sida mest hela tiden, underbart! Givetvis fick hon tid att uträtta det hon skulle också men det var knappt att hon hade tid........samma fokus i stökigare miljö blir nästa utmaning!
Säga vad man vill men oftast ställer denna ljuvliga varelse upp på det mesta matte hittar på!
På kvällen var det min tur........andra gången på fotokursen! Vi gick igenom våra porträttbilder, fick en massa bra tips och en ny läxa.....naturbilder! En del att tänka på där också så nu är det bara att låta fantasin flöda och tänka utanför boxen.
Den stora frågan är hur jag ska få in vovven i naturbilden........
Kram Lena

1 kommentar :

  1. Härligt att följa din blogg och dina bilder! Jag hoppas verkligen att du kan få med Nea på bilderna, men det går att ta bilder utan hund! Har jag hört i alla fall.....

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"