måndag 8 december 2014

Första julklapparna inhandlade....go känsla!

Det gäller visst bara att komma igång....första julklapparna inhandlade....
Nu är frågan om jag ska göra om och göra rätt...brukar alltid ha ett tema och först be butiken slå in klapparna för att sedan göra om på mitt eget vis.............mmmmm får se hur det blir i år!!!
Känner jag mig själv rätt kommer jag att slå in ALLA paket ytterligare en gång...Nu har jag i alla fall funderat ut vad som ska köpas så nu är det bara att ge sig ut och handla!
Lilla tösen Nea av Ulfsäter har tränats i vardagsrummet, varit ute på långpromenad i Hisingsparken och intagit bästa platsen på skohyllan.....vill nog gärna ha koll på favoritbollarna! Nu ligger hon trött och nöjd vid mina fötter....
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"