torsdag 4 december 2014

Min Schapendoes och jag...torsdag.

En alldeles vanlig dag...köpt två Amaryllis...en Julstjärna finns sedan tidigare så
nu börjar det så smått infinna sig lite julkänsla.
Undrar jag om inte några tomtar ska få komma fram efter fredagsstädningen.
Mmmm  en glögg skulle nog också sitta fint i morgon. Det är märkligt att glögg 
bara smakar gott i december.....
Det har varit bra väder för oss hundägare den senaste tiden,
hyfsat torrt i markerna och det uppskattas när man äger en "lurvboll".
Efter att ha fixat middag, varit ute på en promenad körde vi lite träning i vardagsrummet...
Nu är vi lite trötta och slöa både vovven och jag....kanske läge för soffmys och lite glögg redan idag!
I morgon får jag springa snabbt så jag hinner till jullunchen med alla härliga kollegor!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"