onsdag 10 december 2014

Min Schapendoes och jag, onsdag.

Idag har vi upplevt alla sorters väder, vaknade till ett stormigt och regnigt Göteborg......vädrets 
makter såg till att möblera om lite i trädgården....Senare uppehåll och även lite sol!
rottingfåtöljen hittade en ny plats....den kan man prova tyckte Nea!
Passade på att kolla igenom "ägorna" och inser att jag slarvat med höstbestyren i lilla trädgården.....
nåväl det finns viktigare saker att göra....
Vovven och jag utnyttjade dagens sista ljus till slalomträning, härlig energi och bra jobbat av Nea.
Avslutade med lite fotboll som är Neas absoluta favorit....måste blivit påverkad av maken som älskar att titta på fotboll....
Lite kallt att sitta ute nu men drömma kan man ju alltid...
Några måsten står också på kvällens schema, tömma diskmaskinen, lägga i en tvätt, dammsuga, klippa klor och lite pälsvård. 20.00 ska jag inta soffläge och kolla in hur det går för årets bönder i "Bonde söker fru"

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"