tisdag 16 december 2014

Hur är det möjligt....

Julstjärna

Denna julblomma som jag egentligen inte är så förtjust i ....... kan konstatera
att julstjärnan inte gillar mig heller.

Vissa säger att den är omöjlig att ta död på....


Hur kan det då vara möjligt att ta död på en julstjärna på bara ett par veckor!?!?!

Bara att kasta och köpa ny!


Med bara dryga veckan kvar till stora Dopparedán borde jag väl kunn lyckas


hålla liv i den här nya utmaningen......79 riksdaler så det var ju ingen större förmögenhet och jag kommer att ge allt för att klara den igenom den 24 december!


En liten bild på sötaste vovven som för tillfället är lite "gnällig", skendräktig tror jag men ett härligt driv har hon när vi tränar och vem är inte lite gnällig ibland.......

Kram lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"