tisdag 9 december 2014

Min schapendoes och jag......sol!

En riktigt fin och solig dag har vi haft....ja man måste ju jobba men vi hann med att
lapa lite sol vid lunchtid.......det gäller ju att prioritera!
Vad roligt att kunna fota i solljus tänkte jag.......inte alls så enkelt visar det sig.....det blir ju en massa skuggor att ta hänsyn till.....
Helt plötsligt ingen sol och helt annorlunda förutsättningar...dessutom en vovve som äntligen fick
torrbada på en härligt frostvit gräsmatta.
Ska du ta kort nu igen matte.....får jag aldrig vara ifred!
Det är allt bra lättare när vovven är still!
Trots sol och blå himmel blev jag lite blöt om fötterna......trots att jag impregnerat!
Kvällsmys med levande ljus och en del onyttigheter.......
skumtomtar och pepparkakor är ett fördärv.....tur att Lena och jag avverkat 8 km.

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"