måndag 29 december 2014

Photoshop....före och efter.


Lite tungt att gå upp i morse men med tanke på att arbetsveckan består av bara
 två arbetsdagar var det ändå lite kul att komma ut.
 Hann med en hel del och det känns skönt.
Vovven har haft det gott med husse hela dagen och kvällspromenad med lillhusse i Slottsskogen, hon ser sig om det lilla livet.


Mörkt när jag gick och mörkt när jag kom hem. 
Ingen ork för fotografering idag så det blir repris på gårdagen.
Lite beroendeframkallande att sätta sig en stund vid datorn och fixa lite i Photoshop cc.
Dags att lära sig något nytt tror jag....och vad jag förstår finns inga begränsningar...


Exempel på före och efter....ibland är det lätt att överarbeta....och det kan bli lite väl "hårt".

Före


Efter


Kan nästan tro det var sommar igår......

Jag kämpar vidare med mitt nya intresse!

Finns säkert någon kurs i Photoshop men nu tror jag att det får bli kurs med vovven igen!

Kram Lena

1 kommentar :

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"