onsdag 21 januari 2015

2015-01-21

Känns lite uttjatat att säga "redan onsdag" men 
så är det faktiskt....

På gott och ont snurrar tiden i en faslig hastighet....
Ställde mig på vågen i måndags....det borde jag inte ha gjort....inget roligt alls....

Bestämde mig på stört att disciplinera mig själv... gick inget vidare...idag sabbade jag 
allt genom att köpa en gudomligt god bulle...

ångrade mig givetvis direkt men då var det för sent, bullen låg redan gott inbakad.
Inget att göra.....

Tur att man iaf kan ha full koll på vovven och dess matvanor.
Så himla enkelt.....lite mindre mat idag då vi tänkt träna en del!

Jag får ta tag i mig själv och mina dåliga vanor!!!!!

Skärpning!!!!


Något att glädjas åt var den snö som föll i natt, hade det dessutom varit lite sol hade jag
varit helt nöjd.


Nea tyckte livet var toppen, tokrusade i snön och hade fullt upp med alla
goa dofter.




Men säger matte STÅ så står man, det kan ju hända att det finns något gott att få.


Vet inte vad det är men jag älskar att ta närbilder på världens sötaste nos...

Avslutade arbetsdagen med att handla, hade ju lovat sonen morotssoppa idag. M är bortrest men som
den ibland goda moder jag är hade jag lovat middag till lillsonen.....nu blev det inge med
det då han plötsligt bestämt sig för att gå på bio...utan tanke på sin ömma moder....

Ja ja då får det bli soppa i morgon och det kan väl passa bra på en torsdag!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"