onsdag 14 januari 2015

Svart eller vitt eller svartvitt!


Svart eller vitt

Svartvitt

Eller bara grått

Idag kör vi svartvitt.......

Hade jag kunnat hade det varit roligt att lägga in enstaka färgfält...helt övertygad om att 
det går...inget jag lärt mig så här kommer några bilder som passar årstiden....


Kan man bli beroende av Photoshop....Japp...det kan man!


Olika känsla beroende på hur man beskär bilden.


Naturen gör sig nog bättre i färg!


Har varit ute på obligatorisk veckopromenad med kamrat Lena.....Idag blev det nästan bara
asfalt. Uppehåll till att börja med.....plötsligt kom vi helt ur kurs....hittade en ny liten skogsstig....blåst och ösregn........ny byggplats dyker upp....
trodde jag varit överallt men icke! Det byggs nya områden där det tidigare bara varit skog....
spännande att hålla koll!

Det blev soppa till middag idag. Potatis och purjolök med lax och krispig bacon.
Soppa är inget jag längtar efter men då den "dyker" upp är den alltid oväntat GOD.



Kram Lena


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"