lördag 31 januari 2015

Helg utan vovven...

Märkligt att inte ha vovven hemma!



Mycket nöjen för mig i helgen .... Oscar och Lisa passar gärna Nea ett par dagar. Inte en enda
promenad har jag tagit, passat på att städa och slappa framför TV:n en stund.Fortfarande
en hel del snö kvar även om det är milt.



Igår var det After Work för min del...inte med kollegor utan klasskamrater
från gymnasiet. 
Vi hade så trevligt, roligt och mycket att prata om...4 öl och 6 timmar
senare satt jag nöjd och belåten på bussen hem igen.
En kväll som gav mycket positiv energi!


I kväll bär det av till stán igen. Vi skall äta Tapas och sedan gå på bio med goda vänner.




Mycket stadsliv för mig på två dagar så i morgon får jag nog runda av med en 
skogstur!

Kram Lena




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"