tisdag 13 januari 2015

Egons verk!

Egon, han som hälsade på i helgen, verkar ha jobbat rätt 
så energiskt....

Nea och jag sprang på ett par av hans verk.....vilka krafter naturen bjuder på!


Inga stora björkar men ändå.......

Mycket att göra på jobbet så en lunchpromenad i friska luften gör susen...givetvis grått men 
lugnt, stilla och ganska varmt.


Här har Egon visat lite mer vad han gick för....


I brist på blå himmel lite grön mossa....svårt att tro att det ska vara mitt i vintern....
det är fortfarande väldigt grönt ute. Inte bara mossan lyser grön, även gräsmattan.
Hoppas fortfarande på att kunna fota i vitt!!!

Som jag gör mig till! 

Idag bjöds familjen på fläskkotlett, potatis, grönpepparsås spetsad med en skvätt konjak och tomat.

Blir förvånad över mig själv.....i morgon planeras "bara" soppa.


Sötnosen i familjen fick en stunds träning:

Lite lydnadsträning

Rallymoment

och lek med matte!

Svansen gick som en propeller och hon var tvungen att skälla av
upphetsning, på hugget kan man säga! 

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"