måndag 26 januari 2015

Tränar vovve och fotar stilleben...

Idag har det inte varit uppehåll en enda sekund...

Träffade ett äldre par på lunchpromenaden, hundarna bekantade sig medan vi osökt
kom in på vädret. Jag uttryckte visst missnöje, den gamla damen sa då att jag
skulle tänka på gårdagen som bjöd på strålande sol.

Klok gammal dam!

Jag gick vidare, ganska blöt men med sol i tankarna.


Man kan visst fota inomhus också. 


Får nog köpa fisk av något slag i morgon och försöka få till en god middag.


Medan jag strök skjortor passade Nea på att vila en stund....


ja det är kul att ha sällskap!


Körde sedan ett rejält träningspass med Nea. Hon går från 0-100 och skötte sig bra....
kanske att jag ibland är dålig på att fokusera på en sak.
Tränar för många olika moment vid samma tillfälle. Men det går framåt!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"