onsdag 3 februari 2016

Blå himmel, avtagande träningsvärk och ett kort som värmde!

Sol, blå himmel, fågelkvitter......

Plötsligt känns allt lekande lätt igen!


Att vädret har så stor inverkan på oss...


Så var det det där med träning. Jag tog mig ju i kragen och tränade både söndag
och måndag...    Och som jag har fått lida för detta...  En fruktansvärd träningsvärk
i låren! Har knappt kommit ur bilen, trappor är nästan en omöjlighet, att böja sig
har varit en bedrift.. Man säger att träningsvärk är skön men denna har nästan gjort mig sjuk!

Nåväl, idag har det börjat att lossna!


Vågade ta med kameran idag. Senast jag gick här var det antingen ösregn på tvären 
eller ymnigt snöfall....också det på tvären. Nu kunde jag sätta mig en stund, äta en apelsin och kan man tänka, solen den värmde nästan.....

En glad överraskning när jag kom hem från jobbet...


Öppnade brevlådan och hittade en kram....den värmde gott!

Kram Lena

1 kommentar :

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"