torsdag 25 februari 2016

Två dagar med riktig vårkänsla!

Vårvärme....

Två dagar när det verkligen har känts att vi går mot både ljusare och 
varmare tider. Men men, jag vet ju också att det kan komma många många
bakslag.

Invid en husvägg och i lä har det varit riktigt varmt men man blir lurad....

Väl ute gäller det att ha både mössa och vantar på!


Mörknar först vid 18-tiden men vi hann ut en stund innan. Fortfarande is på sjön och 
nätterna är kalla.

Flera snödroppar har nu tittat fram i trädgården!

Det är nu längtan efter penséer börjar!


I morgon blir lilltösen redan 10 månader och Nea är redan 3.5 år...


Vilken tur jag har som fått två sådana fantastiskt goa och trevliga hundar!


Ju mer jag fotar desto mer inser jag hur mycket mer jag skulle vilja kunna....

På sätt och vis samma sak med hundträning, i början tycker man att det går ganska
bra....sedan är det bara att inse att även här krävs en massa tid och tålamod.

Nåväl....allt beror på vilken nivå jag vill och orkar lägga mig på....

Ibland kan det räcka med lagom!


Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"