lördag 6 februari 2016

Hela långa lördagen låg blank...

Alltid tror jag att dagen aldrig ska ta slut!

Så konstigt att bli varse att den försvinner utan att jag hinner blinka...och jag hinner
aldrig med det jag tänkt!

Sovmorgon tog jag...ända till 07.45.

Frukost och "den vanliga rundan". Dvs den vi tar till när vi har lagom med tid,
ca 4.5 km landsväg, sommarstugeområde och avslutningsvis hav och hamn. 
Lätt duggregn.

Solen sprack igenom när vi tog en tur in till Lysekil och lunch hos farmor.

Passade på att köpa nytt träningslinne...kanske blir morgondagens träning roligare då...
kan alltid hoppas.

Bokat Zumba och cxworx på Nordic Wellnes i Lysekil så nu slipper jag inte
undan!


Ytterligare 5.5 km på eftermiddagen.


Något varmare vindar men vi tog det säkra för det osäkra och undvek öppna vidder.


Ett par sköna dagar för de lurviga två!


Lite friserade och fina dagen till ära!


Så skönt att kvällarna blivit märkbart ljusare.

Innan vi landar i TV-soffan blir det räkor och lite gott vin. 

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"