måndag 22 februari 2016

Kan inte komma på en enda ursäkt.....

Inte en enda enda ursäkt kan jag komma på för
att inte träna idag.....

Jag behöver det så väl....30 minuter cxworx...bokat och klart! 18.40 är
dessutom en bra tid!


De lurviga har fått en tur i skogen....vi lyckades med konststycket att gå
"lite vilse".... Offroad är kul!
Över stock och över sten ska visst vara bra träning för både två- och fyrbenta!
Att det är ljusare på kvällarna uppskattas verkligen.


Jag är lite lat ibland....mycket lättare med lösa hundar!


Efter kvällens träning får jag ta itu med denna lilla dam... Kanske att hon
tillfälligtvis får byta namn....TOVA kan hon heta!
Det är som att hon invaderas av tovor, detta trots att jag sitter en stund mest 
varje kväll.
Nåväl, det blir ju bättre!


Visst kräver en vuxen schappepäls också en del omvårdnad men inte alls på samma sätt!
Nea har inte päls ända ner i backen, det är "lillasyster" som också vill vara duktig
och få en liten godisbit!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"