fredag 5 februari 2016

Hann med en liten nypa havsluft....

Ingen solnedgång fångades idag...

Det var väl tanken men vädret råder ingen över....alltså ingen solnedgång...
lätt duggregn mötte mig och mörkret kom snabbt.

En liten gnutta havsluft hann jag insupa!

Valde en något kortare promenadvariant, en ganska mysig sådan..


Lösdrift för de fyrbenta när matte ska fota.


En gisten grind.


Någon för länge sedan har slitit med att bygga stenmur, både lång och hög.


Vallhundarna håller sig nära, bra det, då kan jag i lugn och ro koncentrera mig på 
kameran. En ren avkoppling och det regnar bara lite...än så länge.


Lade mig ner på klippan...skulle jag inte ha gjort...ett par regndroppar passade
på att hamna på objektivet. Lite suddigt på sina ställen men vovven är fin och 
väldigt medveten om att jag fotar...tror jag i alla fall...


Lätt blåst för det goda med sig att ett öga tittar fram. Kan ana även Neas men att
få fram båda på samma bild är lika sannolikt som att vinna på Triss.


Kanske kan bli en canvas i svartvitt....

Kvällen har sedan bjudit på pizza och ett glas rött.

Vädergudarna verkar ha svårt att bestämma sig, det utlovade regnet på söndag verkar
kunna övergå i sol. Bara att hoppas!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"