fredag 12 februari 2016

Solen gör skillnad!

Det kunde man inte tro....

fredagen har bjudit på sol från klarblå himmel!

Tyckte det var igår jag åkte från Skalhamn och det var måndag morgon.
Veckorna tycks gå i 100...

Det gör inte så mycket, fredag är ju alltid fredag.

Nystädat, rastade hundar och nu väntar jag bara på middagssällskapet...

Emma, Albin och jag ska festa till det med räkor...maken har flytt fältet för bio
med gamla kompisar...kompisskap som varat i över 40 år...det är visst nu
man inser att man inte är någon ungdom längre, dessvärre nästan inte medelålders!!!
Hua mig...tur att vi alla är evigt unga i själen!

Åter till denna ljuvliga dag...tog en tur till golfbanan som ska nyttjas året
om. Dessvärre mest "offseason" för min del!!


Trevlig miljö och de lurviga två älskar det.


Riktiga tokryck får de...dessvärre svårt att fånga detta på bild. Borde haft zoom för
de passar verkligen på att utnyttja banan!


Bara någon plusgrad men solen den värmde!


Med önskan om en riktigt trevlig helg!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"