torsdag 21 januari 2016

En massa frisk luft till lunch!

Det är allt bra kul när vädergudarna fattar
att vi faktiskt har
4 årstider!


Är det vinter så är det och då ska det se ut så här!


Vi som bor i Göteborg är ju annars vana vid ständig höst med riktigt 
ruskväder, regn och blåst!


Så kallt att jag nästan tvekade på att ta fram kameran men vad gör man inte för
"konsten"!

Vi var inte ensamma idag vovvarna och jag.


En liten lekstund med en lika lurvig en...två mot en ser det ut som!


Vi traskade vidare....lunchen är ju inte hur lång som helst....


Nu fick kameran hänga kvar runt halsen...isen ligger på Stora Delsjön och där var 
skidåkare, flanörer och fiskare.


Vi slog följe med två trevliga kavaljerer....kastrerade som tur även om jag tror att
löpet är över för denna gång.

Nea blev förtjust i den större och Lexie fattade tycke för lille Franz.

Ett härligt gäng och det var full fart framåt en stund!


Som den gamla ridtjej jag är var jag tvungen att fota dessa två.

Sedan var det dags att återgå till arbetet. Efter att ha tankat lite energi gick 
eftermiddagen som en dans!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"