lördag 16 januari 2016

Tulpantider!

De första är de bästa!


Maken handlade medan jag skötte lördagsstädningen...


Att sedan sätta in ett fång tulpaner är det bästa....ute har det snöat
nästan hela dagen....Vitt och fint!


Hoppas nu det får ligga kvar ett tag!


Vi har halkat runt på långpromenad....inte ens broddar hjälpte mot isen
som förrädiskt gömde sig under snön. En rejäl vurpa blev det för min
del!
Inte en tanke på om det gjorde ont...ville bara upp så fort som möjligt och 
hoppades att ingen såg mig...
Konstigt att man alltid tänker så...kunde nog bjudit på den för jag antar att det såg
riktigt roligt ut och jag slog mig inte alls.

Ingen kamera med ut idag så det får bli bilder från gårdagen.


Då himlen var riktigt blå!


och jag gjorde ett försök att fånga hundarna i ny vinkel...

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"