måndag 18 januari 2016

När man kan förena nytta med nöje!

Jag har förmånen att kunna förena 
Nytta med Nöje!

Idag kundbesök på Bohus Björkö.

I väntan på färjan till fastlandet tog jag en promenad till hamnen.
Denna "sommarö" levererar även vintertid!

Varje gång jag kommer hit känner jag att här vill jag bo...förnuftet
hävdar något annat...


Miljön tar andan ur mig!


Visst gör vädret sitt till, inte alls lika mysigt när vinden viner och regnet öser ner!

Då t o m gungar det rejält på färjan.


De fyrbenta fick följa med och vi njuter här och nu!


Kallt och så där krispigt och gott!


Vi var tämligen ensamma! Nåväl, jobbet kallade igen och på kvällens långpromenad
fick jag sällskap av Lena.
Valet stod mellan BodyPump och en promenad...de fyrbenta var nog ganska
glada att valet föll på det senare.

Lagade sedan en god gryta...resterna av fläskfilén hamnade i matskålarna...mätta och 
belåtna ligger vovvarna, maken tittar på handboll och här sitter jag...


Hoppas nu att vakna upp till en massa nysnö i morgon!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"