söndag 31 januari 2016

Söndag kväll...

Här sitter jag med en begynnande träningsvärk....

Som jag är mycket glad och stolt över då det betyder att jag äntligen
varit och tränat igen...

Att det ska vara så svårt att komma igång...jag vet att det så väl behövs...visst
tillryggalägger jag några mil i veckan med de båda lurvbollarna men det
räcker nog dessvärre inte...


Mycket frisk luft i skog och mark bjuder dessa båda på!


För"hopp"ningsvis mer träning för mig i februari...statistiken från januari lär inte
blir särdeles svår att slå!

Vi får se hur det går....

Bodypump bokat till i morgon kväll!


Helgen har bjudit på både regn och rusk, lite snö, halka och en del solglimtar.

Både Nea och även Lexie har fått träna lite agility. För Neas del kommer det att behövas
mycket slalomträning... Lilla Lexie har än så länge bara fått prova på några väldigt låga hinder.

Vi får se om vi vågar oss ut på någon tävling i år!


I lördags var det stövlar på!


Nu blir det "raksträcka" fram till nästa helg hoppas jag...då väntar en
myshelg på landet!

Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"