onsdag 16 april 2014

Min schapendoes och jag onsdag 16 april

Sista arbetsdagen innan Påsk kändes riktigt bra, nu väntar hela 5 dagars ledighet. Go känsla!
En viss nervositet har dock börjat infinna sig inför tävlingen i rallylydnad på måndag. Nu säger dessutom maken att det ska bli regn.....hujedamej...min vovve gillar inte att ligga och sitta när det är blött...
Att ligga i ett hav av vitsippor funkar dock..
Får hoppas att lilla vovven är på min sida oavsett väder. Har en liten plan om det regnar i morgon, ska träna ligg och sitt på blöt gräsmatta och belöningen kommer att bli nötfärs. Vi får se om det funkar....men väderprognoser ändras ju hela tiden så kanske det blir sol!!!
3x10 när jag ändå hade vägarna förbi borde vara bättre än inget.
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"