lördag 19 april 2014

Min schapendoes och jag, påskafton

Ännu en bra dag denna påskhelg tillsammans med nära och kära i Lysekil. Dagen bjöd på en massa sol, god mat och trevligt umgänge!
Passade på att njuta en stund på färjan hem. 
Lille sonen var chaufför för dagen och tog oss snabbt till Ikea i Uddevalla för vad som vi trodde var den sista kompletteringen till "garderoben"....
Tyvärr hade vi lite otur då vi tänkte, fattas fortfarande några konsoller och en hylla......men sedan kan jag börja fylla på med kläder och få den fantastiska ordning och överblick som jag tänkt mig.
Får putsa och hänga upp spegeln i morgon.....sedan är det bara att njuta av en alldeles egen Walk in closet! 
Hoppas att vädret håller i sig i morgon för då är det dags för årets första 18-hålsrunda!
Kram och fortsatt trevlig påsk!
Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"