söndag 20 april 2014

Min schapendoes och jag på golfbanan!

Påskdagen blev en golfdag, vi hade bokat tid 11.40 och sedan rullade tiden bara på.
Trevligt sällskap på banan av maken, Lennart och vovven. 
Plötsligt kom sommaren och vattenförrådet fick fyllas på ofta för både oss och
vovven. Neas intresse för golf är väl sådär, antingen är hon
extremt uttråkad eller bara väldigt bra på att koppla av...
Får nog ändå säga att hon sköter sig exemplariskt på banan, inga som helst problem att ha med!
Beträffande spelet så måste jag nog säga att jag spelade mer jämt även om poängen inte blev den bästa. Glad och nöjd och det har varit en fantastiskt fin dag. Kan väl tro och hoppas att vovven och jag kan skrapa ihop mer poäng på morgondagens tävling i rallylydnad.....lite fjärilar i magen just nu men vi får göra vårt bästa så blir det som det blir...
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"