tisdag 15 april 2014

Min schapendoes och jag, tisdag 15 april

Ännu en dag närmare den efterlängtade påskledigheten! Det ska bli riktigt skönt....kanske kan jag t o m ta någon sovmorgon...
I det strålande solskenet mötte vi upp Lena för en tur i Skändlabergen. Många backar på vindlande stigar, tungt flåsande tog vi oss fram medan Nea glatt skuttade omkring...
Så typiskt! När vi ska fika mulnar det på en kort stund 
men ingen brådska har vi, njöt en lång stund i solen med kaffe och chokladkex med fullkorn.....de kanske rentav var nyttiga!
Lite balansträning för vovven
Medan vi roade oss i skog och mark drog maken igång projekt målning i min blivande Walk in closet. Jag fixade en bondomelett och sedan var någon mycket trött....
Tur att Nea har en alldeles egen del av soffan, när hon sträcker ut tar hon mycket plats!
Kram Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"