torsdag 17 april 2014

Skärtorsdag och ett steg närmare..

Skärtorsdag och ett steg närmare min Walk in closet...
Trots ledighet var jag uppe i ottan, drog igång projekt städning, rastade vovven och drog sedan iväg till Ikea.
Nu ligger det mesta på plats och bara väntar på att M ska komma hem och starta upp.....jag lovar att vara behjälplig! Såvida jag inte måste komplettera med något som jag säkert missat!!!
Det borde vara förbjudet att ha Polly Bigpack vid kassalinjen, inte kunde jag motstå inte...
Efter snabb lunch bestående av rester begav vi oss till skogs. 8 km kanske hjälpte upp Pollypåsen något! 
Nea är en liten "godisråtta" hon också, gör glatt som matte säger i 
utbyte mot en liten godbit.
Sådan matte sådan hund!
Kram Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"