onsdag 9 april 2014

Min schapendoes och jag, onsdag.

Måste nog säga att våren är en favorit även om jag kan finna fördelar med alla årstider. Det är så häftigt att se hur naturen ändrar sig från dag till dag.....
Det fullkomligt expoloderar...ena dagen är det alldeles brunt av löv i skogen och nästa ett hav av grönt med vitsippor och gullviva. Man vill bara stoppa "filmen" och njuta!
Kan nog bara se fördelar med att vara ägare till en fyrbent "trasselsudd", man kommer ut i ur och skur, har alltid sällskap och inga
sura miner....Livet är en fest hela tiden! Så mycket glädje man får tillbaka!
Inte bara skog och hund för mig, sprang förbi skoaffär och kunde inte motstå ett par nya vårkängor....har man en fantastiskt snygg vovve får man ju anstränga sig lite så hon inte behöver skämmas för matte.....
En vattentät keps på önskelistan så klarar jag mig oavsett väder!
Kram Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet Tassavtryck,,,,
har du inget konto klickar du bara på "anonym"